KOUPA
Ustvarjeno v Beli krajini.
Pričujoča razstava je plod prizadevanj avtorice projekta Jožice Brodarič, da bi postavila temelje in začrtala razvojne potenciale blagovne znamke Bele krajine. Poimenovala jo je z narečnim imenom za reko Kolpo. Nastal je izviren avtorski koncept blagovne znamke, ki temelji na belokranjski kulturni in še posebej etnološki dediščini.
Kolekcije so razdeljene v štiri tematske sklope (Bela krajina, Zlati lan, Pisanice, Jurjevanje), ki se navezujejo na najbolj prepoznavne sestavine belokranjske identitete. Tradicionalna motivika z belokranjskih vezenin in pisanic je bila v oblikovalskem procesu transformirana v predmete, ki niso zgolj nostalgičen pogled na preteklost, ampak povsem uporabni izdelki za sodoben način življenja.
Nabor teh izdelkov je obsežen, od namiznega programa do hišnega tekstila in pohištva. Hkrati pa konceptualna zasnova blagovne znamke predvideva še nadaljnjo širitev na segment drobnih predmetov in prehrambenih izdelkov.
Avtorica, oblikovalka iz Metlike, je k sodelovanju povabila številna slovenska podjetja (Steklarna Rogaška, Steklarna Hrastnik 1860, Baloh International, Rimik d.o.o., Pletenine Žalac, Pletenine Pislak, Keramika Liboje itd.). Svoje znanje in spretnosti so prispevali tudi izjemni – in na žalost vse redkejši - belokranjski rokodelci, ki jim gre še posebna zahvala.
Vabljeni tudi k ogledu prispevkov o razstavi: